جوک جدید - اس ام اس خنده دار

منبع جوک جدید 92 ، جکهای جدید ، جک ، جوک خنده دار ، اس ام اس سرکاری 92 ، مسیج توپ ، sms کرکر خنده ، پیامک جدید ، جملات طنز

جوک جدید - اس ام اس خنده دار

منبع جوک جدید 92 ، جکهای جدید ، جک ، جوک خنده دار ، اس ام اس سرکاری 92 ، مسیج توپ ، sms کرکر خنده ، پیامک جدید ، جملات طنز

فک و فامیل جدید

چند شب پیش سالگرد ازدواج مامان و بابام بود

اومدم تیریپ نمک بردارم، به بابام گفتم:

بابا اگه زمان برگرده به عقب، باز با مامان ازدواج می‌کنی؟

گفت: آره، ولی تو رو به دنیا نمیاوردیم!

فک و فامیل در حد لالیگااا !!

مطلب طنز شهریور ماه 91

دقت کردین وقتی کلوچه می خوریم یه چیزایی بالای لثه گیر می کنه که،

با انگشت درش میاریم و می خوریم ، آخرشم انگشتمون رو نگاه می کنیم ؟

سر کشیدن پارچ آب

دقت کردین لذتی که در سر کشیدن پارچ هست در گرفتن ماچ نیست ؟

دقت کردین شهریور 91

تا حالا دقت کردین جمله :
(با تمام احترامی که واستون قائلم)
استارتی است برای قهوه ای کردن طرف مقابل ؟

جوک دختر زرنگ

جمله ای از یک دختر زرنگ :
“من حال و حوصله درس خوندن ندارم ، میرم با یه آقا دکتر ازدواج می کنم همه بهم میگن خانم دکتر”

پول و خوشبختی

پول خوشبختی میاره ؛

من حاضرم این ریسک رو بپذیرم و به عنوان نمونه آزمایشگاهی ثابت کنم به جهانیان …

جوک رشته ی کامپیوتر

اینایی که تا میفهمن رشته آدم کامپیوتر بوده،

و هر سوال کامپیوتری ای از مشکلات نرم افزاری تا قیمت پیچ و مهره توی کیس رو از آدم میپرسن ؛ همونان که فرق دکتر و آمپول زن رو نمیدونن !

تجربه ی زندگی بدون تو

ترسم از این بود زندگی بدون تو را تجربه کنم …

تجربه کردم خیلی هم بد نیستااااا

جوک usb

الان تونستم برای اولین بار در عمرم usb رو با یک حرکت وصل کنم …
این موفقیت خودم رو به تمامی دوستان بخصوص ایرانیان عزیز تبریک میگویم …

اس ام اس جو گرفتن

رو زمینی زندگی میکنیم که خودشو جو گرفته !
عزیزم شما که جای خود داری !