جوک جدید - اس ام اس خنده دار

منبع جوک جدید 92 ، جکهای جدید ، جک ، جوک خنده دار ، اس ام اس سرکاری 92 ، مسیج توپ ، sms کرکر خنده ، پیامک جدید ، جملات طنز

جوک جدید - اس ام اس خنده دار

منبع جوک جدید 92 ، جکهای جدید ، جک ، جوک خنده دار ، اس ام اس سرکاری 92 ، مسیج توپ ، sms کرکر خنده ، پیامک جدید ، جملات طنز

سر کشیدن پارچ آب

دقت کردین لذتی که در سر کشیدن پارچ هست در گرفتن ماچ نیست ؟

نظرات 2 + ارسال نظر
sAmAn دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:17 ب.ظ

اره خداییش سر کشیدن پارچ خیلی بیشتر از گرفتن ماچ میچسبه.

Negar Eshgholi سه‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:08 ق.ظ http://www.negartohi.blogfa.com

سلام علی جان ..من این فک وفامیله داریم واسه خودم پیش اومده اگه دوس داشتی بنویس::::

بـــرداشتم دوساعـــت با دایـــل آپ از گوگل مرورگر موزیلا فایر فاکس دانلود کردم با هزار بدبختی..نیم ساعت بعدش مامانم اومده نشسته پای کامپیوتر فایر فاکسو دیده برگشته میگه ا اا نگار این فایر فاکسو دانلود کردی؟ میگم اره چطور؟ میگه ای احمق خب من سی دی شو داشتم به من میگفتی ....فـــــــک وفامیـــــله داریم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد