جوک جدید - اس ام اس خنده دار

منبع جوک جدید 92 ، جکهای جدید ، جک ، جوک خنده دار ، اس ام اس سرکاری 92 ، مسیج توپ ، sms کرکر خنده ، پیامک جدید ، جملات طنز

جوک جدید - اس ام اس خنده دار

منبع جوک جدید 92 ، جکهای جدید ، جک ، جوک خنده دار ، اس ام اس سرکاری 92 ، مسیج توپ ، sms کرکر خنده ، پیامک جدید ، جملات طنز

جوک غضنفر خرداد خنده دار توپ جک جدید

به غضنفر میگن چرا خودکشی کردی؟ افسرده‌ای؟
میگه نه بابا، خوبم، می‌خواستم تو اوج خداحافظی کنم !

د نه د جدید و خنده دار

گفتم که لبت….گفت آب حیات
گفتم دهنت …گفت حب نبات
گفتم که توانم دهم بوسه بر آب حیات؟
گفت د نه د اونو بده به بابات !

اس ام اس امضا دار

سلام عزیز دوست داشتم بیام پیشت
اما ببخشید نمی تونم

برنامتو بخاطر من تغییر نده

قربانت
امضا:(شانس) !

جوک افزایش قیمت ها

با توجه به سیر صعودی و پرشتاب قیمت لبنیات
این روزها هر چه بیشتر گاو باشی ، بهتر است !

اس ام اس ضد دختر 91

شنیدین این دخترای دم بخت میگن: من قصد ازدواج ندارم؟
یکی نیست بهشون بگه آخه عزیز من!
ازدواج که قصد نمی خواد!! خواستگار می خواد که تو نداری!

اس ام اس ضد پسر 91

شنیدین این پسرای دم بخت میگن: من قصد ازدواج ندارم؟
یکی نیست بهشون بگه آخه عزیز من!
ازدواج که قصد نمی خواد!! پول می خواد که تو نداری!

جوک مجاز جدید خنده دار

سخن قصار از غضنفر:
وقتی کسی به تو می گوید: « کلا گفتم… » منظورش این است که
فلانی بی خیال جزئیات شو، گیر نده. گـــــ* ــه خوردم

تیکه های ته رانی

دوس دارم یه روز انقد پولدار بشم که وقتی رانی میخورم
اون تیکه آخر آناناس که ته قوطی گیر میکنه واسم مهم نباشه

یک توصیه اخلاقی

هیچ وقت اخلاق گند کسی رو به خاطر قیافه ی خوبش تحمل نکن
کلاغ مهربون به از گربه ی وحشی …

جملات طنزآلود جدید

وقتی سواره ماشینیم عابر های پیاده خیلی بی فرهنگ به نظر میرسن ،
اما همین که پیاده هستیم ماشین ها خیلی بی شعورن… جریان چیه!؟