جوک جدید - اس ام اس خنده دار

منبع جوک جدید 92 ، جکهای جدید ، جک ، جوک خنده دار ، اس ام اس سرکاری 92 ، مسیج توپ ، sms کرکر خنده ، پیامک جدید ، جملات طنز

جوک جدید - اس ام اس خنده دار

منبع جوک جدید 92 ، جکهای جدید ، جک ، جوک خنده دار ، اس ام اس سرکاری 92 ، مسیج توپ ، sms کرکر خنده ، پیامک جدید ، جملات طنز

پ نه پ دیوانه کننده کرکر خنده

کل خونه همسایه رو سیاه کشیدن ، رفیقم میگه یعنی کسی فوت کرده ؟ گفتم پَ نَ پَ معدل بچشون شده 19.99 ، واقعا خدا بهشون صبر عنایت فرماید !

پ ن پ جدید فروردین ماه 91

ساعت خوابیده ، چهارپایه آوردم ، میگه میخوای باتریشو عوض کنی ؟ گفتم پَ نَ پَ اینجا جاش مناسب نیست ، سروصدا زیاده ، میخوام ببرمش اتاق خواب بخوابه !

پنپ فروردین ماه جدید اس ام اس جوک

دندونم سیاه شده ، میگه خراب شده ؟ گفتم پَ نَ پَ این یه دونه خارجیه مدل Black Edition !

پ ن پ دانشجویی پ نه پ مخصوص دانشجو

فامیلمون اومده میگه شما دانشجویی ؟ گفتم پَ نَ پَ پشت کنکور مهد کودک گیر کردم !

په نه په فروردین ماه جک آخر خنده توپ

تو کلاس هی میگیم "استاد خسته نباشید" ، استاد میگه یعنی وقت تمومه ؟ گفتیم پَ نَ پَ همین الان از اتاق فرمان اطلاع دادن که 1 ساعت به تایم کلاس اضافه شده !

پ ن پ های جدید سال 91 پ نه پ توپ

فرشو پهن کردیم پشت بوم ، همسایه میگه شستین گذاشتید خشک بشه ؟ گفتم پَ نَ پَ انداختیم ویتامین D جذب کنه تا رنگ گُلاش ثابت بمونه !

پ نه پ داغ سال 91 پ ن پ آخر خنده

غذا مونده روی گاز خاکستر شده ، اومده میگه سوخته ؟ گفتم پَ نَ پَ بیش از حد جا افتاده !

پ نه پ فروردین ماه 91 جوک آخر خنده

کبوتر با کبوتر ، باز با باز ؟ پَ نَ پَ الاغ تک شاخ با مرغ مگس خوار ، سوسک آفریقایی با نهنگ سرچکشی !

جوک درباره عروس خانم ها

تنها روزی که یک زن خوشحال بیدار میشه ، روزِ عروسیشه ؛ چون تنها روزیه که از اول که بیدار میشه میدونه چی باید بپوشه !!!

سوال خنده دار و جوک باحال

یه سوال : اگه ما الان تو مریخ زندگی میکردیم ، به جای نخوری زمین باید میگفتیم نخوری مریخ ؟؟؟