جوک جدید - اس ام اس خنده دار

منبع جوک جدید 92 ، جکهای جدید ، جک ، جوک خنده دار ، اس ام اس سرکاری 92 ، مسیج توپ ، sms کرکر خنده ، پیامک جدید ، جملات طنز

جوک جدید - اس ام اس خنده دار

منبع جوک جدید 92 ، جکهای جدید ، جک ، جوک خنده دار ، اس ام اس سرکاری 92 ، مسیج توپ ، sms کرکر خنده ، پیامک جدید ، جملات طنز

پ نه پ شاخ

به دوستم میگم خودکارو بده

میگه چیزی میخوای بنویسی؟

پـَـَـ نَ پـَـَــــ یه زیر شلواری براش گرفتم میخوام ببینم اندازشه یا نه

مهریه سال 91

مهریه جدید خانمها در سال 91:
1391 لیتربنزین ! آیا وکلیلم ؟ عــــــروس رفته بشکه بیاره !!!

په نه په جدید و خنده دار

با ماشین رفتم کنار یه پیرزنه که کلی باردستشه! میگم : حاج خانوم جایی میرین؟ برسونمتون...
برگشته میگه: میخوای کمک کنی؟
گفتم: پ ن پ! میخوام مخت رو بزنم !!!

جوک غضنفر جدید 91

غضنفر پتروس فداکارو با دهقان فداکار قاطی می کنه
می ره انگشت می کنه تو چشم راننده قطار

جوک حیف نون اسفند ماه 90

حیف نون زنشو میبره سونوگرافی بهش میگن پسر داری! میگه تو رو خدا بگین اسمش چیه؟

اس ام اس ضد پرسپولیس

مدیران فجر سپاسی اعلام کردن واسه بازی بعدی که با پرسپولیس تو آزادی دارن دیگه تهران نمیان، از همون شیراز شوت میزنن !

طنز پدر و دختر

پدر به دخترش میگه: دخترم میخوای شوهر کنی یا درس بخونی؟
دختر: بابا درسم بخونم حتما مردود میشم !

اس ام اس سرکاری تبریک نوروز 91

هر روزتان نوروز، نوروزتان پیروز، نوروزتان امروز،
امروزتان دیروز، دیروزتان پیروز، پیروزتان هر روز، اسگول شدی امروز!

پ نه پ مرغ سوخاری

رفتم مرغ سوخاری بخرم یارو میگه: همینجوری میبری؟ میگم: پـَـــ نــه پـَـــ یه لباس تنش کن جلو مهمونا خجالت نکشه !

پ نه پ نانوایی

تو صف نانوایی بودم یارو اومده میگه آقا اینجا صف نانواییه؟ گفتم پـَـــ نــه پـَـــ داریم قطار بازی میکنیم هوهو چی چی !