جوک جدید - اس ام اس خنده دار

منبع جوک جدید 92 ، جکهای جدید ، جک ، جوک خنده دار ، اس ام اس سرکاری 92 ، مسیج توپ ، sms کرکر خنده ، پیامک جدید ، جملات طنز

جوک جدید - اس ام اس خنده دار

منبع جوک جدید 92 ، جکهای جدید ، جک ، جوک خنده دار ، اس ام اس سرکاری 92 ، مسیج توپ ، sms کرکر خنده ، پیامک جدید ، جملات طنز

مردای امروز

قبلنا می‌گفتن مرد باید ایستاده بمیرد یا با گلوله سربی توی سینه

مردای امروزم زیر موچین و بوتاکس و پروتز و عمل بینی‌ جون ندن خیلیه !

استادیوم آزادی

رفیقم از آلمان اومده، امروز بردمش استادیوم آزادی،

میگه اینجا اینترنت وایرلس نداره؟

بردم توالتها رو نشونش دادم،

تا آخر بازی به دوردستها خیره شد

جوک داف بودن

پس فردا ازدواج میکنی صب تا شب باید ظرف بشوری، کهنه بچه عوض کنی!!

داف بودن به چه دردت میخوره؟ زن زندگی باش خانووووم !

محل به دخترا

اگه دختری رو دوست دارید زیاد بهش محل نزارید
دخترا همیشه دنبال مردای دست نیافتنی اند
از طرف یک پسر دست یافته شده !!

مریض و دکتر

مریض :
خانم دکتر دارم از درد میمیرم منو بکش راحت بشم
دکتر :
من خودم کارم رو خوب بلدم نیاز به تذکر شما نیست

فانتزی هام

یکی از فانتزیام اینه که رتبه ی یک کارشناسی ارشد رو بیارم،

بعد این موسسات که زنگ میزنن و ازم میخوان در عوض یه چند میلیون اونا رو تبلیغ کنم،

با کمال خونسردی بگم :نه متاسفم نمیتونم این کار رو براتون انجام بدم 

جوک دهه هشتادی

دیروز تو اتوبوس دوتا دهه هشتادی داشتن راجع به تهاجم فرهنگی با هم بحث میکردن !!

منم زود صحنه رو ترک کردم !

میترسیدم از من نظر بخوان !

یه ایرانی جدید

فقط یه ایرانی میتونه چند روز خونه یه بدبختی تلپ کنه و حسابی بریزه و بپاشه،

و یارو رو تا مرز ورشکستگی پیش ببره و وقتی برگشت خونه بگه:

"آخیییییش هیچ جا مثل خونه خود آدم نمیشه"

پرتقال

یه روزم دوستای مامانم با دختراشون اومده بودند خونمون
همه داشتند پرتقال پوست میکندند که من وارد شدم !
برخلاف انتظارات شما هیشکی دستشو نبرید !

جوک آدم پولدار

یک مثلی هست که میگه :
هرکسی در کیسه اش زر بُوَد سخنش مقبول است گرچه خر بُوَد !