جوک جدید - اس ام اس خنده دار

منبع جوک جدید 92 ، جکهای جدید ، جک ، جوک خنده دار ، اس ام اس سرکاری 92 ، مسیج توپ ، sms کرکر خنده ، پیامک جدید ، جملات طنز

جوک جدید - اس ام اس خنده دار

منبع جوک جدید 92 ، جکهای جدید ، جک ، جوک خنده دار ، اس ام اس سرکاری 92 ، مسیج توپ ، sms کرکر خنده ، پیامک جدید ، جملات طنز

اسمس لوتی 91

بیاد اون رفیقی که سخت مشغول شطرنج زندگیه

و نمیدونه من هنوز مات رفاقتشم

اسمس غضنفر 91

غضنفر تمساح پیدا میکنه به دوستش میگه چیکارش کنم؟

میگه ببرش باغ وحش

فردا رفیقش میبینتش میگه بردیش؟

میگه آره، تازه میخوام فردا ببرمش سینما!!

اس ام اس یاد کودکی

دلتنگ کودکیم

یادش بخیر

قهر میکردیم تا قیامت

و لحظه ای بعد قیامت میشد

اس ام اس سوالی جالب

از موسسه اعتباری مهر مزاحم میشم!

ببخشید علت مسدود شدن مهر و محبت شما چیه؟!

اس ام اس لوتی 91

در میان رفقا اشرف دلدار تویی

در ترازوی وفا من کم و بسیار تویی

اس ام اس لوتی به یاد بودن

دلم قرار نداره،راه فرار نداره

پیام دادم تا نگی (اسم خودتون) مرام نداره

اسمس غضنفر بهمن 90

به غضنفر میگن چرا سرت رو خیس نکرده شامپو میزنی؟!

میگه اگه سواد داشته باشی نوشته مخصوص موهای خشک!

اس ام اس طولانی سرکاری

یه روز یه جنگل بود درخت نداشت. یه شکارچی بود تفنگ نداشت. یه تفنگ بود که فشنگ نداشت. بعد اون شکارچی که تفنگ نداشت با اون تفنگ که فشنگ نداشت یه گوزن شکار کرد که شاخ نداشت گوزن را انداخت نوی کیسه که ته نداشت این داستان که نویسنده نداشت نویسنده هم اسم نداشت هر چند این داستان سرو ته نداشت ولی ارزش سر کار گذاشتن رو که داشت....

اس ام اس ضایع کردن

دیشب خواب دیدم تویه باغ سرسبز داشتی برای خودت قدم می زدی ، منم اونجا بودم کنار دریاچه ، دیدم یه گل قرمز بین لباته ، داشتی به من نزدیک می شدی می خواستم بهت یه چیزی بگم اما یه دفعه چوپونت اومد و بردت طویله!

اس سرکاری باحال

سال قبل برشما مبارک باد
سازمان حمایت ازعقب افتاده ها