جوک جدید - اس ام اس خنده دار

منبع جوک جدید 92 ، جکهای جدید ، جک ، جوک خنده دار ، اس ام اس سرکاری 92 ، مسیج توپ ، sms کرکر خنده ، پیامک جدید ، جملات طنز

جوک جدید - اس ام اس خنده دار

منبع جوک جدید 92 ، جکهای جدید ، جک ، جوک خنده دار ، اس ام اس سرکاری 92 ، مسیج توپ ، sms کرکر خنده ، پیامک جدید ، جملات طنز

جوک منقرض شدن پشه ها

اگر به جای دایناسورها ، پشه ها منقرض میشدن زندگی قشنگتر بود …

tanz maman

از جمله سرگرمی های مادرم اینه که،

تو خونه بگرده و از این و اون بپرسه اگه اینو نمیخوای بندازم دور …

بچه که بودم

بچه که بودم عاشق اون لحظه ای بودم که مهمونا میرفتن …

بعد با سرعت باد میومدم میوه ها و شیرینی های تو بشقابشونو میخوردم !

جوک بالا بودن

تویی که فکر میکنی خیلی بالایی !!!
قربون دستت ، یه دستمال میدم اون پرچم مارو هم تمیز کن …

جوک سیگار کشیدن

دوست دارم الان یکی بغلم کنه بگه چته دیوونه بیا این یه نخ سیگارو بکش ؟؟؟
منم بگم پاشو برو گمشو کثافت آشغال ناباب …
خیلی صحنه آموزنده و ملودرامی میشه !

جوک پسرا آبان 91

ﺟﺪﻳﺪﺍ ﭘﺴﺮﺍ ﺍﺑﺮﻭ ﺑﺮﻣﻴﺪﺍﺭﻥ
ﻣﻮﻫﺎﺷﻮﻧﻮ ﻫﺎﻱ ﻻﻳﺖ ﻭ ﻟﻮﻻﻳﺖ ﻣﻴﻜﻨﻦ
ﻧﺎﺧﻦ ﺑﻠﻨﺪ ﻣﻴﻜﻨﻦ
ﺑﺎ ﻋﺸﻮﻩ ﺣﺮﻑ ﻣﻴﺰﻧﻦ
ﻛﻢ ﻛﻢ ﻣﻴﺘﺮﺳﻴﻢ ﭘﺎﺭک ﺩﻭﺑﻞ ﺭﻭ ﻓﺮﺍﻣﻮﺵ ﻛﻨﻦ !

طنز کلاس گذاشتن

به نظر من همون طور که واسه خورشید گرفتگی و ماه گرفتگی اسم گذاشتن ،

باید برای جو گرفتگی بعضی از دوستانم یه اسمی میذاشتن …

مثلا چسوف !

جوک رابطه ها

یه جایی خوندم که باید یه سنگ بندازی تو رابطت تا ببینی چقد عمیقه …
هیچی دیگه منم انداختم …
یعنی عمق سینک ظرفشویی از عمق رابطمون بیشتره !

جوک آرزو ها

خدا وکیلی آرزو های من خیلی بی حیان چون هیچ کدوم جامه ی عمل نمی پوشن …
خیلی بی ادبن !

جوک بنده خدا

مأمور دهن بنده خدا رو بو میکنه ، میگه عرق خوردی . . . !؟
میگه ، نه به خدا زیاد حرف زدم دهنم عرق کرده . . . !