جوک جدید - اس ام اس خنده دار

منبع جوک جدید 92 ، جکهای جدید ، جک ، جوک خنده دار ، اس ام اس سرکاری 92 ، مسیج توپ ، sms کرکر خنده ، پیامک جدید ، جملات طنز

جوک جدید - اس ام اس خنده دار

منبع جوک جدید 92 ، جکهای جدید ، جک ، جوک خنده دار ، اس ام اس سرکاری 92 ، مسیج توپ ، sms کرکر خنده ، پیامک جدید ، جملات طنز

مزیت آقایان

بزرگترین مزیت آقایان این است که عمه نمیشوند !

جوک تماشای تلویزیون

لذتی که توی باز و بسته کردن درِ باتریِ کنترل تلویزیون موقعِ تماشای تلویزیون هست،

توی تماشای خود تلویزیون نیست !

اس ام اس نفهمی

نفهمی دردیست که فرد را نمی کشد اما اطرافیان را دق مرگ می کند . . .

خفه شو

گاهی مجبورین با بعضیا موافقت کنین فقط به خاطر اینکه خفه شن !!!

جوک angry birds

کاش میشد چندتا Angry Bird داشته باشی

هر کسی که رو اعصابته ول کنی تو سر و صورتش . . .

جوک استرس

یعنی استرسی که بابام موقع رانندگی به من میده ها

آزمون فوق دکترای دانشگاه آکسفورد به آدم نمیده …

جوک آنتی ویروس

یه آنتی ویروس ریختم رو کامپیوترم ، خدا روز بد نیاره

دیگه کم مونده جلوش که عطسه می کنم کامپیوترمو ریبوت کنه عقده ای . . .

جک 1 مرداد

سشمشئ ذث ذشط ث لخیبشفاثق یخسثفخد یشقشئ ساشیهی لا
خیلی جک باحالیه ، حواسم نبود Alt+Shift رو بگیرم …

جوک طنز خنده دار

ضایع یعنی اینکه فامیلیت قاسمی باشه
باباتم اسمتو گذاشته باشه “میرزا” !

سرویس بهداشتی

این همه میگن سرویس بهداشتی دروغه ها باور نکنین!
من خودم شخصا چند باری رفتم
کاملا غیر بهداشتیه !