جوک جدید - اس ام اس خنده دار

منبع جوک جدید 92 ، جکهای جدید ، جک ، جوک خنده دار ، اس ام اس سرکاری 92 ، مسیج توپ ، sms کرکر خنده ، پیامک جدید ، جملات طنز

جوک جدید - اس ام اس خنده دار

منبع جوک جدید 92 ، جکهای جدید ، جک ، جوک خنده دار ، اس ام اس سرکاری 92 ، مسیج توپ ، sms کرکر خنده ، پیامک جدید ، جملات طنز

جوک دختر زرنگ

جمله ای از یک دختر زرنگ :
“من حال و حوصله درس خوندن ندارم ، میرم با یه آقا دکتر ازدواج می کنم همه بهم میگن خانم دکتر”

نظرات 4 + ارسال نظر
بهاره جمعه 27 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:57 ب.ظ

20

ترنج پنج‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 04:43 ب.ظ

اخه کدوم دکتر احمقی با یه دختر بی سواد ازدواج میکنه

مینا سه‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 05:21 ب.ظ

ترنج جان کدوم دکتر احمقی با یه دختر بیسواد ازدواج نمیکنه؟ هرچی شانسه اینا دارن

kia شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:00 ب.ظ

من دکترم..........من خودم میخوام ازدواج کنم!!!!!!!!!البته با یکی از مریضهام.......دیوونست........ولی از صدتا عاقل بهتر میفهمه!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد