جوک جدید - اس ام اس خنده دار

منبع جوک جدید 92 ، جکهای جدید ، جک ، جوک خنده دار ، اس ام اس سرکاری 92 ، مسیج توپ ، sms کرکر خنده ، پیامک جدید ، جملات طنز

جوک جدید - اس ام اس خنده دار

منبع جوک جدید 92 ، جکهای جدید ، جک ، جوک خنده دار ، اس ام اس سرکاری 92 ، مسیج توپ ، sms کرکر خنده ، پیامک جدید ، جملات طنز

جوک پارک دوبل

به خدا پارک دوبل اصلا سخت نیست…
فقط کافیه حواستون به
جدول و
تیر چراغ برق و
ماشین پشتی و
ماشین جلویی و
دسته برف پاک کن و
روسریتون و
کفش پاشنه بلند و
ناخون مصنوعی و
کلاچ و
ترمز و
گاز و
فرمون و
پسر همسایه که داره بهتون میخنده باشید !

نظرات 3 + ارسال نظر
سارینا سه‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:00 ب.ظ

نخیر جدیدا پارک دوبل رو همه ی دخترا یاد دارن ولی پسرا یاد ندارن شما هم هر وقت یادگرفتی بیا حرف بزن. راستی به وب ما هم یه سری بزن.
shining- star.blagfa.com
در ضمن برای پارک دوبل شوخی کردم ولی اینکه دخترا یاد دارن رو راست گفتم من الان 18سالمه ولی یاد دارم فهمیدی؟

saeed سه‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 05:14 ب.ظ

ببخشید سارینا خانوم یاد دارم یعنی چی؟ میشه فارسی صحبت کنی عمویی؟

Milad دوشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:17 ب.ظ

یاد دارن ؟؟ چی چی یاد دارن ؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد