جوک جدید - اس ام اس خنده دار

منبع جوک جدید 92 ، جکهای جدید ، جک ، جوک خنده دار ، اس ام اس سرکاری 92 ، مسیج توپ ، sms کرکر خنده ، پیامک جدید ، جملات طنز

جوک جدید - اس ام اس خنده دار

منبع جوک جدید 92 ، جکهای جدید ، جک ، جوک خنده دار ، اس ام اس سرکاری 92 ، مسیج توپ ، sms کرکر خنده ، پیامک جدید ، جملات طنز

جوک آپدیت خانوادگی

من : مامان شام چی داریم گشنمه…
مامانم خطاب به بابام: شما شام میخوری ؟
بابام : نه…
مامانم خطاب به من: من که شام نمیخورم بابات هم نمیخوره، خودت پاشو یه چیزی بخور…
سه تا تخم مرغ نیمرو میکنم، میام میشینم پای سفره شروع میکنم به خوردن که:
بابام: نمیدونم چرا گشنه ام شد، من فقط یکی دو لقمه میخورم…
خانم شما نمیخوری؟
مامانم: من؟ نمیدونم… حالا یکم میخورم دیگه…

نظرات 4 + ارسال نظر
خزان جمعه 16 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:45 ب.ظ http://khazaneman.blogfa.com/


سلام جالب بودن خونه ما هم اینطوریه!!!

دنیا چهارشنبه 21 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:21 ب.ظ

من همیشه زیاد غذا درس میکنم یا اگه بخوام بکشم غذای ظهرا زیاد میکشم خب ادو هوس میکنه دیگه

sarah پنج‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:18 ق.ظ

e?pas faghat ma intori nistim?!!!!hamejayie!!!!

3 شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:40 ب.ظ

من همین مشکل رو دارم نمیدونم چی بگم....والا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد