جوک جدید - اس ام اس خنده دار

منبع جوک جدید 92 ، جکهای جدید ، جک ، جوک خنده دار ، اس ام اس سرکاری 92 ، مسیج توپ ، sms کرکر خنده ، پیامک جدید ، جملات طنز

جوک جدید - اس ام اس خنده دار

منبع جوک جدید 92 ، جکهای جدید ، جک ، جوک خنده دار ، اس ام اس سرکاری 92 ، مسیج توپ ، sms کرکر خنده ، پیامک جدید ، جملات طنز

sms یادش بخیر

بنده یادمه بعضی‌ وقتا با سایه خودم درگیر بودم تو خیابون !!
که مثلا من زودتر از اون برم یا بتونم پامو بذارم روش !!
از همون طفولیت خوددرگیری داشتم... :oops:
شما هم اینجوری بودید یا فقط من اینجوری بودم؟

نظرات 6 + ارسال نظر
ساراخانوم پنج‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:35 ق.ظ

روشنک دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:55 ب.ظ

اتفاقا منم همیشه با سایم درگیر بودم با هم مسابقه میدادیم ولی بازم همیشه من بازنده میشدم

ghazale شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:32 ب.ظ

eeeeeeeeeeeee manamdaghighan injooor boodamofek mikardam faghat khodam injooram

سمانه سه‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 03:32 ب.ظ

نه

AA چهارشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:08 ب.ظ

فکر کنم من از توم بدتر بودم!!!!!!!!!!!!!!!!!

پریسا یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:49 ق.ظ

اره من درگیربودم که چرا یه بارقدش ازمن بلندتره یه بار کوتاه تر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد