جوک جدید - اس ام اس خنده دار

منبع جوک جدید 92 ، جکهای جدید ، جک ، جوک خنده دار ، اس ام اس سرکاری 92 ، مسیج توپ ، sms کرکر خنده ، پیامک جدید ، جملات طنز

جوک جدید - اس ام اس خنده دار

منبع جوک جدید 92 ، جکهای جدید ، جک ، جوک خنده دار ، اس ام اس سرکاری 92 ، مسیج توپ ، sms کرکر خنده ، پیامک جدید ، جملات طنز

فلافلی

دوستان عزیز بهم مشاوره بدید :
به نظرتون بعد از این که فوق لیسانسم رو گرفتم فلافلی بزنم یا آب هویجی ؟

نظرات 6 + ارسال نظر
انیتا چهارشنبه 13 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:38 ب.ظ

من فلافلو ترجیح میدم.....

دونده چهارشنبه 13 دی‌ماه سال 1391 ساعت 05:32 ب.ظ http://www.mycolddays.blogsky.com

فلافل بهتره!...البته من خودم واکسی رو امتحان کردم!!!!
خخخخخخخ

-------
من همیشه مطالبتون رو می خونم.

مطالب جالبی توش پیدا می شه که مایه بسی مسرت است!

اشکالی نداره که گاهی واسه وبمون کف بریمش؟ ها؟!!

W سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1391 ساعت 06:40 ب.ظ

آب هویجی

[ بدون نام ] چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:01 ب.ظ

ب نظر منم فلافل بهتره اخه شغل فصلی نیست ولی اب هیج فقط واسه فصل گرماست

majid جمعه 29 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:25 ق.ظ

فلافلی
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

setareh پنج‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:10 ب.ظ

فلافلی بهتره ! !!!!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد