جوک جدید - اس ام اس خنده دار

منبع جوک جدید 92 ، جکهای جدید ، جک ، جوک خنده دار ، اس ام اس سرکاری 92 ، مسیج توپ ، sms کرکر خنده ، پیامک جدید ، جملات طنز

جوک جدید - اس ام اس خنده دار

منبع جوک جدید 92 ، جکهای جدید ، جک ، جوک خنده دار ، اس ام اس سرکاری 92 ، مسیج توپ ، sms کرکر خنده ، پیامک جدید ، جملات طنز

ترول ماچ کردن

نظرات 3 + ارسال نظر
عرفان یکشنبه 23 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:22 ب.ظ http://tiptop-patogh.ir

سلام و عرض خسته نباشید خدمت شما دوست عزیز
من مدیر سایت تیپ تاپ پاتوق هستم به آدرس www.tiptop-patogh.ir
وبلاگ شما خیلی قشنگه و برای من خیلی جالب بود به سایت من بیا و نظر خودت رو هم در مورد سایتم بگو
راستی من برای تبادل لینک آماده هستم اگه دوست داشتی بگو که با هم تبادل لینک کنیم
با تشکر

sAmAn دوشنبه 24 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 03:12 ب.ظ

سلام

این ترول هایی که گذاشتین خیلی با حالن بازم بذارین در کل وب خیلی

با حالی داری.

سارا ستاری چهارشنبه 1 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:57 ب.ظ http://PIHAK.NIT

باا جوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووکککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد