جوک جدید - اس ام اس خنده دار

منبع جوک جدید 92 ، جکهای جدید ، جک ، جوک خنده دار ، اس ام اس سرکاری 92 ، مسیج توپ ، sms کرکر خنده ، پیامک جدید ، جملات طنز

جوک جدید - اس ام اس خنده دار

منبع جوک جدید 92 ، جکهای جدید ، جک ، جوک خنده دار ، اس ام اس سرکاری 92 ، مسیج توپ ، sms کرکر خنده ، پیامک جدید ، جملات طنز

اس ام اس حالگیری دخترا در حد ...

عزیزم
خیلی وقته می خوام یه موضوعی رو بهت بگم
اما روم نمی شه…
من…
من عاشقت شده ام
با من ازدواج می کنی ؟
به نظرت این متن رو واسه اونی که دوستش دارم بفرستم خوبه؟
گفتم تو دختری، اخلاق دخترا رو بهتر می شناسی!

نظرات 3 + ارسال نظر
samira پنج‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 02:49 ب.ظ

ye vagh tarof nakoniya har chi dos dari benvis

مینا یکشنبه 30 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 02:14 ق.ظ

آخه شما که هرچی دلت میخواد مینویسی چرا از ما نظر میخوای بامزه؟
دلمونم نمیاد دعوات کنیم

نرگس جمعه 27 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 04:41 ب.ظ

کصصصافط. باحال بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد