جوک جدید - اس ام اس خنده دار

منبع جوک جدید 92 ، جکهای جدید ، جک ، جوک خنده دار ، اس ام اس سرکاری 92 ، مسیج توپ ، sms کرکر خنده ، پیامک جدید ، جملات طنز

جوک جدید - اس ام اس خنده دار

منبع جوک جدید 92 ، جکهای جدید ، جک ، جوک خنده دار ، اس ام اس سرکاری 92 ، مسیج توپ ، sms کرکر خنده ، پیامک جدید ، جملات طنز

حالگیری دوران مدرسه

بزرگترین حالگیری تو امتحانا این بود که،

پشت سوالی که جوابش یکی دو کلمه بود ، یه چرا (یا توضیح دهید) اضافه میکردن !

نظرات 3 + ارسال نظر
sami شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 05:42 ب.ظ

واااای من که هرچی چرت و پرت از اول کتاب تا اخرش بلد بودم سر هم میکردم مینوشتم البته من که هیچوقت تو هیچ درسی به اخر کتاب نرسیدم

بیکار پنج‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:18 ب.ظ

وووواااای نگو من که انقدر زیاد مینوشتم که هرکی نمیدونست فکر میکرد نامه مجنون به لیلی نوشتم

مینا سه‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 05:14 ب.ظ

کاش من توضیح میدادم تازه صدتا استدلالم از خودم مینوشتم شاهنامه نویسی بود نه جواب سوال

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد