جوک جدید - اس ام اس خنده دار

منبع جوک جدید 92 ، جکهای جدید ، جک ، جوک خنده دار ، اس ام اس سرکاری 92 ، مسیج توپ ، sms کرکر خنده ، پیامک جدید ، جملات طنز

جوک جدید - اس ام اس خنده دار

منبع جوک جدید 92 ، جکهای جدید ، جک ، جوک خنده دار ، اس ام اس سرکاری 92 ، مسیج توپ ، sms کرکر خنده ، پیامک جدید ، جملات طنز

طنز دسشویی

تو دستشویی یکی از سرگرمیام اینه که مورچه ها رو غرق میکنم

بعد طی یک عملیات نجات حساب شده از غرق شدن نجاتشون میدم !

هرچند، شانس با بعضی هاشون یار نیست

و در حین عملیات نجات جان به جان آفرین تسلیم میکنن؛

اما اونایی که زنده میمونن با انگیزه بیشتری برمیگردن سر زندگیشون …

اینجوری بهشون انگیزه زندگی تزریق میکنم …

نظرات 6 + ارسال نظر
محسن سه‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 06:37 ب.ظ

خیلی جالب بود کلی حال کردم ممنون

عسل سه‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:55 ب.ظ

چه جالب منم همیشه اینکارو میکنم!!!!

هانی جمعه 30 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 07:41 ق.ظ

دمت گرم علی آقا خیلی باحال بود یعنی همه مطالبت جالب هستند مرسی

ل شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:20 ب.ظ

من دقیقا همین کارو میکنم

شاهزاده شب چهارشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 08:38 ب.ظ

منم مثل بقیه

shahrzad شنبه 22 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 07:11 ب.ظ

man k az in kara nmikonam chon dasshoyimon morche nadare

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد