جوک جدید - اس ام اس خنده دار

منبع جوک جدید 92 ، جکهای جدید ، جک ، جوک خنده دار ، اس ام اس سرکاری 92 ، مسیج توپ ، sms کرکر خنده ، پیامک جدید ، جملات طنز

جوک جدید - اس ام اس خنده دار

منبع جوک جدید 92 ، جکهای جدید ، جک ، جوک خنده دار ، اس ام اس سرکاری 92 ، مسیج توپ ، sms کرکر خنده ، پیامک جدید ، جملات طنز

اس ام اس سرکاری خیلی خیلی جدید

اگر شما از جلمه افراد باهوش هسیتد بگویید اشبتاه کجاست؟؟؟
۱۲۳۴۵۶۷۸۹
۱۲۳۴۵۶۷۸۹
۱۲۳۴۵۶۷۸۹
یعنی شما الان به این موضوع تمرکز کردید؟؟؟
اشتباه این هست که
کلمه هسیتد-هستید و اشبتاه-اشتباه
من نگفتم اشتباه در اعداد هست!!!!
بهتر نیست برگردیم اول اتبدایی بخونیم ؟
حتی کلمه اول ابتدایی هم اشتباهه!!
پس بریم اول مهد کودک بخونیم…
حتی کلمه مهد کودک هم اشتباهه!!!
چرا رفتید دوباره مهد کودک رو ببینید؟؟؟؟
ههههههههههههههههه
الوووووووو یبمارستان دیوونه ها؟؟؟؟؟
بیایید این دیوونه ها رو از اینجا ببرید!!!….
هههههههههه
حتی کلمه بیمارستان هم اشتباهه!!
خخخخ خخخخ
خوب سرکار رفنیتا :) )
ااا بازم اشتباه خوندی که رفتنو !!

نظرات 9 + ارسال نظر
asal یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:10 ب.ظ

دمت گرم داداش
خیلی توپ بود
گمونم باید از دوران طوفولیت شروع کنم

سهیلا دوشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:03 ب.ظ

مثل پچولا! همشو اشبتا خوندم اما تو حواست باشه که اشتباهو اشبتا نوشتم!

آروالیس پنج‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:57 ق.ظ

خیلی باحال بود

nafas شنبه 3 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 06:26 ق.ظ

damet jiiiiiiiiiiiiiiiiiiz

تهمینه یکشنبه 4 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 07:03 ب.ظ

عالی بود علی اقا دمت گرم...کلی به خودم خندیدم....فکر کنم مثل عسل جان باید برم همون دوران طوفولیت

هیچکس پنج‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:24 ق.ظ

خیلی سایت باحالی داری تا حالا انیقد نخندیده بودم هههههههههههه ههههههههههههههههههه هههههههههههههه انیقدر رو اشتباه نوشتن اینقد

neda پنج‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 07:02 ب.ظ

kheili bahal bo0d mamno0n...

mahya دوشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:14 ب.ظ

bahal booooooood

9 شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:20 ب.ظ

به جون خودم همه رو درست خوندم الآن یعنی من باهوشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد