جوک جدید - اس ام اس خنده دار

منبع جوک جدید 92 ، جکهای جدید ، جک ، جوک خنده دار ، اس ام اس سرکاری 92 ، مسیج توپ ، sms کرکر خنده ، پیامک جدید ، جملات طنز

جوک جدید - اس ام اس خنده دار

منبع جوک جدید 92 ، جکهای جدید ، جک ، جوک خنده دار ، اس ام اس سرکاری 92 ، مسیج توپ ، sms کرکر خنده ، پیامک جدید ، جملات طنز

طنز و جک اس ام اس پسر و دختر

به هزار امید از دوست دخ ت رم می پرسم از کجا بدونم منو واسه خودم دوست داری؟
برگشته میگه:
قیافه و هیکل که نداری
بچه مایه دارم که نیستی
اخلاقتم که گند دماغه
به جز خودت چیزی واسه دوست داشتن نمی مونه عزیز دلم !!

نظرات 6 + ارسال نظر
فهیمه دوشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:29 ب.ظ http://girlsbh.blogfa.com

ایول به دختره چقدر باحال گفته

ناناز دوشنبه 19 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 03:25 ب.ظ

ای خوشم اومد از این دختره عجب حالشو گرفته

sogand یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 05:08 ق.ظ

yani mishe ye dokhtar in ghad rok bashe?afarin

یه بیکار پنج‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:23 ب.ظ

خب راس میگه دیگه

فراز یکشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:02 ق.ظ

بیچاره پسره چه حالی پیدا کرده اون موقع من جاش بودم دوختررو سه طلاقه میکردم

جواد یکشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:18 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد