جوک جدید - اس ام اس خنده دار

منبع جوک جدید 92 ، جکهای جدید ، جک ، جوک خنده دار ، اس ام اس سرکاری 92 ، مسیج توپ ، sms کرکر خنده ، پیامک جدید ، جملات طنز

جوک جدید - اس ام اس خنده دار

منبع جوک جدید 92 ، جکهای جدید ، جک ، جوک خنده دار ، اس ام اس سرکاری 92 ، مسیج توپ ، sms کرکر خنده ، پیامک جدید ، جملات طنز

اس ام اس ضایع کردن پسرا

دقت کردین وقتی پسرها دانشگاه قبول میشن سریعا یه باشگاه بدنسازی ثبت نام میکنن ؟ خواستم از همین تریبون بهشون خسته نباشید بگم !

نظرات 2 + ارسال نظر
دخترتهرونی چهارشنبه 26 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 06:57 ب.ظ

دقیقایه نمونش توفامیل مانصفشون بدنسازی میرن

پسر تهرونی دوشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 06:58 ب.ظ

دختر تهرونی تو چه قدر نازی اهل آبادان یا که اهوازی عاشقت شدم به دلم گفتم چشم به چشم تو تا که انداختم
سلام دخترخاله جونم جواب بله رو بده خلاص شیم دیگه
آقا علی قربونت یه دعا کن این دختر تهرونی ما جواب بعله بده ما خلاص شیم باهاش به خوبی و خوشی زندگیکنیم
به خدا خودم ظرف میشورم خونه رو تمیز میکنم همه کاری که بخوای میکنم همسر آینده ی من انشاالاه خداحافظ دخترخاله جوووووووووووووووووووووووووونم
عشق من

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد